CUEL launched the “We Save We Gain” Campaign at Laem Chabang Yard





After launching “We Save We Gain” campaign which is one of the 6 business themes in the year 2018 at CUEL BKK, on 7 and 9 March, CUEL management and facilitator team introduces this campaign at CUEL Laem Chabang through supervisors meeting, as well as all departments.

The objective of this campaign is to enhance the cost saving awareness throughout the organization. There are many interesting activities such as exhibitions that convey the project story, sharing numerous cost saving ideas from employees, games and introduce the "Change Agent" team who representing by the staff of each department to provide guidance and motivate employees to participate in the campaign.

ซียูอีแอล เปิดตัวกิจกรรม เราเซฟ เราได้ ที่แหลมฉบังยาร์ด

หลังจากที่เปิดตัวกิจกรรม เราเซฟ เราได้ ซึ่งเป็นหนึ่งใน 6 แนวคิดหลักของแนวทางการดำเนินธุรกิจในปี 2561 ที่ซียูอีแอลสำนักงานกรุงเทพฯกันไปแล้ว ในวันที่ 7 และ 9 มีนาคมที่ผ่านมา ผู้บริหารและทีมงานได้แนะนำกิจกรรมดังกล่าวที่ แหลมฉบังยาร์ดผ่านการประชุมระดับหัวหน้างานรวมถึงทุก ๆ แผนกด้วยเช่นกัน กิจกรรมนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อเสริมสร้างความรู้ความเข้าใจตลอดจนปลูกจิตสำนึกให้พนักงานใช้ทรัพยากรอย่างรู้คุณค่า เพื่อลดต้นทุนและค่าใช้จ่ายภายในองค์กร ภายในงานมีกิจกรรมน่าสนใจมากมาย อาทิ นิทรรศการเราเซฟเราได้ ถ่ายทอดเรื่องราวความเป็นมาของกิจกรรม นำแนวคิดดี ๆ ของพนักงานที่เกี่ยวข้องกับการใช้ทรัพยากรอย่างรู้คุณค่ามาร่วมแบ่งปันกัน เกมตอบคำถาม และเปิดตัวทีม “Change Agent” ซึ่งเป็นตัวแทนของพนักงานแต่ละแผนกทำหน้าที่ให้คำแนะนำและจูงใจให้พนักงานมีส่วนร่วมกับกิจกรรมฯ

Back to Main Page